AS Webmedia juhatuse esimehe Taavi Kotka sõnul peab kogu Webmedia grupi kasum kasvama viie kuni seitsme miljoni euroni, et grupp oleks valmis börsile minema.
Webmedia: börsi jaoks peab kasum olema viis kuni seitse miljonit eurot
«Webmedia plaanib kasvatada kõikide turgude ja tütarfirmade pealt käivet ja kasumit. Viie kuni seitsme miljoni eurose kasumiga oleksime börsikõlbulikud,» ütles Kotka.
AS Webmedia Groupi käive oli 2009. aastal oli 15,3 miljonit eurot ja puhaskasum 1,8 miljonit. Möödunud aasta andmed saab grupp kokku veebruari lõpuks. Samas märkis Kotka, et Eestis suutis Webmedia mullu käivet hoida ja kasumit suurendada.
Eestis tegutseva AS Webmedia 2009. aasta käive oli 162,6 miljonit krooni, see langes võrreldes varasema aastaga ligi neli protsenti. Webmedia teenis 2009. aastal kasumit 21,7 miljonit krooni, mida on 27 protsenti vähem kui 2008. aastal.
Kotka sõnul tuleb Webmedia grupi kasv eelkõige väljastpoolt Eestit. «Väljaspool Eestit on tõusutrendis kõik meie tänased operatsioonid, sealhulgas Leedu ja Lähis-Ida. Viimaste aastate jooksul oleme oluliselt suurendanud investeeringuid tootearendusse ja nende toodete eksporti ning ka selles vallas on käibenumbrid tõusuteel,» rääkis Kotka BNSile.
Ta märkis, et Webmedia peab ka Eesti turul arenema ning laienemine infohalduse valdkonnas on üks nendest sammudest. AS Microlink Eesti müüs kolmapäeval oma infohaldusega tegeleva osakonna ASile Webmedia.
«Kui küsida, millisele börsile Webmedia läheb, siis seda teemat on veel vara kommenteerida. Vaadates viimast kümnendit, siis maailm on nelja aasta pärast hoopis midagi muud,» lisas Kotka.
Eestis turul tegutsev AS Webmedia kuulub AS Webmedia Groupi, mis tegutseb Euroopa, Aafrika ja Lähis-Ida turul, andes tööd enam kui 350 inimesele.