Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugeja küsib: miks pood müüb näksitud kohukest? (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Näksimiskahtlusega kohuke.
Näksimiskahtlusega kohuke. Foto: Lugeja foto

«Ostsin Tartu Prismast pojale Karumsi kohukese. Suur oli minu üllatus, kui ta selle lahti tegi. Kohukest oli keegi juba hammustanud. Hammustuse jäljed olid selgelt näha. Kas tõesti kaupa enne väljapanemist ei kontrollita? See on eriline sigadus tootja poolt,» oli venekeelse Postimehe poole pöördunud Olga pahane.

Vastab Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor  Silver Säga.

Vaadates hoolikalt pilti, ei tundu need olevat hambajäljed. Näitasime seda pilti ka tootjale ning tootja sõnul on samuti väga keeruline uskuda, et tegemist on hambajälgedega. Tootja usub, et pigem said need jäljed sinna tekkida kohukese avamisel või ostukotis teel kauplusest koju. Tootja sõnul võivad sellised jäljed tekkida väga kergelt, kuna Karumsi kohukeste glasuur on pehme, sest seda valmistatakse või baasil, mitte taimerasvast.

Selliste küsimustega tasub pöörduda ikka kas kaupluse või tootja poole. Kui kaupluses ei osata vastust leida, jõuab seesugune küsimus enamasti ikka tootja või maaletoojani. Antud juhtumi puhul tasub ka ära märkida, et see konkreetne toode ei ole kindlasti ostetud Prisma kauplusest, sest sellist kohukest meie sortimendis ei ole.

Märksõnad

Tagasi üles