Oli aeg, mil looduskosmeetika tootja The Body Shop ei saanud midagi valesti teha, sest ta oli selle valdkonna pioneer. See aeg on nüüd möödas ning ettevõtte majandustulemuste parandamiseks asub ettevõte ellu viima keskkonnahoidlikku programmi.
Tellijale
The Body Shop läheb tagasi juurte juurde
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Konkurentide lisandumine loodussäästliku kosmeetika turule on The Body Shopi müügimarginaali vähendanud, mullu oli see seitsme aasta nigelaim. Bloomberg kirjutab, et The Body Shop on selle omaniku L’Oréali kõige kehvema tulususega kaubamärk – möödunud aastal oli kasumimarginaal 5,7 protsenti, mis on üle kahe protsendi väiksem kui 2007. aastal.