The Body Shop läheb tagasi juurte juurde

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
The Body Shopi pood Tallinnas Viru keskuses.
The Body Shopi pood Tallinnas Viru keskuses. Foto: Tairo Lutter

Oli aeg, mil looduskosmeetika tootja The Body Shop ei saanud midagi valesti teha, sest ta oli selle valdkonna pioneer. See aeg on nüüd möödas ning ettevõtte majandustulemuste parandamiseks asub ettevõte ellu viima keskkonnahoidlikku programmi.

Konkurentide lisandumine loodussäästliku kosmeetika turule on The Body Shopi müügimarginaali vähendanud, mullu oli see seitsme aasta nigelaim. Bloomberg kirjutab, et The Body Shop on selle omaniku L’Oréali kõige kehvema tulususega kaubamärk – möödunud aastal oli kasumimarginaal 5,7 protsenti, mis on üle kahe protsendi väiksem kui 2007. aastal.

«Aina tihenevast konkurentsist ning Eesti majanduse üldisest olukorrast tulenevalt lõpetasime 2015. aasta väikese miinusega võrreldes 2014. aastaga. Kuid 2016 on meile alanud väga positiivselt,» kinnitas The Body Shopi Eesti tegevjuht Teelika Sutov. Kui 2014. aasta lõpetas firma Eesti üksus 83 000 euro suuruse puhaskasumiga, siis möödunud aastal oli see 33 000 eurot. Üleilmse The Body Shopi kasum vähenes mullu 16 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles