Anneli tellis läbi Euronicsi e-poe tolmuimeja. «Kullerteernuse osutajaks oli Omniva, kelle käest ma juhuslikult (toomise kellaaega täpsustades) küsisin, et kas transporditav toode on varustatud ka vastava kleebisega õrna käsitlemisviisi osas või on see tootepakendil,» selgitas naine. Omniva töötaja oli Marilt uurinud kasti ja lausus, et kleebist pole, on vaid tavaline pruun kast ning erikohtlemise kohta teavet pole. «Loomulikult pole see Omnivaga kuidagi seotud, vaid firmaga, kes seab tingimused kaubaveoks kliendini,» mõistis ta.
Kliendil on küll kohustus veenduda, et kulleri poolt toodud kaup on korras, kuid päris elus pole ju kliendil reaalselt võimalust kulleri juuresolekul veenduda, et toodud asi töötab, sest see võtab aega ja ükski kuller ei oota nii kaua toas. «Pealegi ei saagi seda hetkega teada, saab heal juhul näha vaid pealmisi mehhaanilisi vigastusi, teisalt pole Omnival kohustust pakki delikaatselt käidelda,» sõnas naine.
Mari oli poele pakkunud, et võtab mõned päevad prooviks, kas tolmuimejaga on kõik korras. «Euronics kinnitas, et selleks, et toode 14 päeva jooksul tagastada, ei tohi ma olla seda proovinud. Kas ma kastist võin ikka välja võtta ja kuidas ma saan nii veenduda toote sobivuses?» küsis klient nõutult. Samuti tekitas temas küsimusi, et mille alusel ta kauba tagastab.
Varasemalt on Euronicsi tooted koju toonud Euronicsi kullerid, kelle poolt toodavatele pakkidele ei pea mingeid käitlemisjuhiseid peale kleepima, sest nad on (ilmselt) vastavalt instrueeritud. «Elu kipub näitama, et kui kulleril pole kohustust millegagi õrnalt ringi käia, siis ei pruugi nad seda ka teha,» märkis Mari.