Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Strömberg: eestlased on Telia brändi hästi omaks võtnud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Telia Eesti juht Dan Strömberg
Telia Eesti juht Dan Strömberg Foto: Aivar Pau

Sel aastal kasutusele võetud Telia kabamärk on Eesti turul hästi omaks võetud ning ettevõte on tõusnud ihaldusväärseimate tööandjate sekka, ütles ettevõtte juht Dan Strömberg.

Telia Eesti kasvas 2016. aasta esimeses kvartalis kõigis oma fookusvaldkondades ja suurendas käivet ja kliendiarvu nii mobiili-, lairiba- kui TV-teenuste vaates.

Ettevõte müügitulu kasvas 2,7 protsenti võrreldes eelmise aasta sama ajaga, ulatudes 69,1 miljoni euroni (Rootsi kroonides). Kohalikus valuutas ehk eurodes mõõdetuna müügitulud siiski vähenesid 0,4 protsendi võrra, selgub Telia esimese kvartali majandustulemuste aruandest.

Esimese kvartali üheks olulisemaks sündmuseks oli ettevõtte nime- ja brändiuuendus, mille käigus võeti seniste kaubamärkide EMT ja Elion asemel jaanuari lõpus kasutusele ühtne Telia bränd. 

«Oleme tulemustega rahul, meie kliendibaas on tugev ja kasvab jõudsalt.Telia bränd on turul hästi vastu võetud, TNS Emori uuringus valiti meid 10 meeldivaima kaubamärgi hulka vaid paar nädalat peale lansseerimist. Samuti  kerkis Telia väärikale 3. kohale CV Keskuse poolt kokkupandavas ihaldusväärsemate tööandjate edetabelis,» arendamisega jätkata ning Telia side Eesti inimeste ja ühiskonnaga jääb tugevaks,“ ütles Telia Eesti juht Dan Strömberg.

Esimese kvartali lõpus ulatus Telia mobiilside klientide arv 863 000-ni, mida on ligi 30 000 võrra enam kui möödunud aastal samal ajal. Lepinguliste mobiiliteenuste kasutajate arv ulatus seejuures 756 000 kliendini (2015 samal ajal: 729 000) ning kõnekaardi kasutajate arv 107 000-ni (2015 samal ajal: 105 000).

Esimese kvartali lõpuks oli Telial 291 000 aktiivset mobiilse interneti kasutajat, kasvades aastaga 37 000 kasutaja võrra. Telial oli samal ajal 230 000 lairiba internetiühenduse tellijat, mida on 6000 võrra enam kui aasta eest samal ajal.

Telia teleteenuse kasutajate arv teinud aastaga samuti kasvu – kui 2015. aasta esimeses kvartalis oli Telia TV kasutajaid 166 000, siis käesoleva aasta samal perioodil oli see number 9000 võrra suurem ehk 175 000

Telia mobiiliteenuste tulud kasvasid eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 16 miljoni krooni võrra 202 miljoni Rootsi kroonini. Kaabelteenuste tulud kasvasid 13 miljoni krooni võrra 292 miljoni Rootsi kroonini ning muud tulud vähenesid 11 miljoni krooni võrra 17 miljonile kroonile.

Telia Eesti kulumieelne kasum (EBITDA) oli esimeses kvartalis 181 miljonit krooni ehk 19,7 miljonit eurot.

Telia kontserni müügitulud esimeses kvartalis olid 20,4 miljardit Rootsi krooni, ehk 2,2 miljardit eurot. Jätkuvate tegevuste kulumieelne kasum (EBITDA) oli kvartalis 6,1 miljardit krooni ehk 664 miljonit eurot.

Märksõnad

Tagasi üles