Päevatoimetaja:
Sander Silm

Pajula: euro on Eestile mõjukaim mainekampaania

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Berit-Helena Lamp
Copy
Hardo Pajula
Hardo Pajula Foto: Mihkel Maripuu

Eurole üleminekuga on kaasnenud üks Eesti kõigi aegade mõjukamaid mainekampaaniaid, ütles SEB panga analüütik Hardo Pajula.

«Eduka turunduse üks võtmetegureid on kuuldavasti eristumine konkurentidest ja sellele on kogu see viimaste kuude euroaskeldamine ilmselt kõvasti kaasa aidanud,» rääkis Pajula, vahendas ERRi uudisteportaal.

Tema hinnangul põlistab küllaltki keerulistes oludes euro kasutuselevõtt 1990ndate alguses käibele läinud väliskuvandi Eestist kui avatud majandusega, uuendusmeelsest ja mõistlikkusele pretendeeriva majanduspoliitikaga väikeriigist.

«See müüt on meid seni päris hästi teeninud ja selle ülesvuntsimine ongi võib-olla esialgu ühisraha veel kõige olulisem panus,» tõdes Pajula.

Analüütik märkis, et euro lühiajaline mõju on ilmselt üsna piiratud, aga pikaajaliselt peaks ühisraha kasutuselevõtt suurendama siinse investeerimiskeskkonna ligitõmbavust ja andma konvergentsile uut hoogu juurde.

Tagasi üles