Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pettunud lugeja: mis toimub Euronicsi lõpumüügi kampaaniaga?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses.
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses. Foto: Margus Ansu / Postimees

Suur oli lugeja hämmeldus, kui ta avastas Euronicsi lõpumüügi kampaania rubriigist tooted, millele ei kehtigi soodushinnad, nagu kampaania nimest võinuks arvata.

«Mul oli «meeldiv» üllatus Euronicsiga suheldes – selgub, et nende lõpumüügi kampaanias polegi toodetel soodushindu, vaid pakutakse vana kaupa tavahindadega. Näiteks Logitech Z523 kõlarid olid 2014. aastal 20 euro võrra odavamad kui praeguses lõpumüügi kampaanias,» väitis Priit.

Ta võttis Euronicsiga ühendust ka Facebooki teel ning andis oma leiust teada, mille peale tõdes Facebooki lehe haldaja, et toode on tõepoolest sortimendist välja minemas ning varasem sooduskampaania lõppenud, mistõttu on kõlaritel nüüd ka tavahind.

Lugeja tehtud kuvatõmmis.
Lugeja tehtud kuvatõmmis. Foto: Lugeja tehtud kuvatõmmis

Sama kinnitas Postimehele ka Euronicsi esindaja Kristjan Terase. «Lõpumüügi rubriigis kuvame tooteid, mis on Euronicsi sortimendist väljumas. Selle põhjuseks võib olla tootmise lõppemine või uuema mudeli saabumine ning sageli on sellistele toodetele kehtestatud ka soodushind,» selgitas ta.

Seega on Euronicsi lõpumüügi rubriigis tooted, mis võivad olla nii tava- kui ka soodushinnaga, täielikku nimistut neist näeb siin.

Tagasi üles