Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lady Gaga kaameratootja Polaroid reklaamnäoks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Lady Gaga
Lady Gaga Foto: SCANPIX

Elektroonikat, sealhulgas kaameraid ja samuti prille valmistava ettevõtte Polaroid Corporation kodulehel tiksub kell, mis näitab aega pressikonverentsini, mil teatatakse laulja Lady Gaga saamisest ettevõtte reklaamnäoks.

Polaroid on see firma, msi tõi 1948. aastal uut tüüpi kaamerad, mille toimimispõhimõte seisneb selles, et äsjapildistatud kaadrist saab paberil pildi kohe aparaadist kätte.

Skandaalne ja ülipopulaarne laulja Lady Gaga tegi ettevõttega koostööd kaks aastat tagasi, kui püüdis ilma suurema eduta reklaamida klassikalisi koheselt pilteväljastavale kaameraid.

Nüüd keskenduvat koostöö, millest antakse teada 6. jaanuaril ühel Las Vegase tehnoloogiamessil, Polaroid Grey Label brändi alt turule toodavate fotokate promomisele.

Sugugi halliks ega tagasihoidlikuks ei jää Polaroid oma pressiteates, kui nimetab ennast ja Lady Gagat kaheks kõige mõjukamaks ikooniks tänapäeva popkultuuris, kes nüüd siis ühendavad jõud uue generatsiooni «momentkogemuste» loomisel.

Tagasi üles