Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kaubikute nime all ostetakse luksusautosid (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marge Tubalkain
Copy
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne Foto: WhatCar?

Käibemaksumuudatus, mis tekitas veidi enam kui aasta aega tagasi palju pahameelt ettevõtjate ja toonase rahandusministri Jürgen Ligi vahel, on toonud kaasa hoopis suurenenud jokk-kaubikute müügi.

Juba mõni kuu pärast seadusemuudatuse jõustumist oli tarbesõidukite müük kasvanud 36 protsenti. Aasta lõpuks oli kaubiksõidukeid ostetud ligi 700 tükki enam kui varasemal aastal, vahendab Äripäev

Kaubikute hulgas on näiteks Ameerika kultusauto Chevrolet el Camino, luksusmaastur Porsche Cayenne ning kaubikute hulka on pääsenud ka täiesti tavalisi sõiduautosid, nagu Škoda Octavia, Citroen C4 ja Volkswagen Golf. Tegemist ei ole petuskeemiga, need Porsched ja Škodad on saanud täiesti legaalselt tootjalt kaubiku märgistuse.

 Silberauto juhi Toomas Kreegi hinnangul võib N1 kategooria sõiduautode eelistamises süüdistada seadusemuudatust.

Loe pikemalt Äripäevast

Tagasi üles