Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ostukampaaniad jõuavad peagi ka Eesti poodidesse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eger Ninn
Copy
Allahindlused Viru keskuses.
Allahindlused Viru keskuses. Foto: Tairo Lutter / SL Õhtuleht

Kui mujal maailmas tormasid aastalõpu-allahindlusi oodanud ostuhullud peaaegu et jõululauast poodide uste taha, siis Eestis pole suured sooduskampaaniad veel hoogu sisse saanud.


«Üldjuhul hakkavad kaubanduskeskused reklaame tegema jaanuari esimesel nädalal,» rääkis Kristiine keskuse turundusjuht Kaidi Laur Õhtulehele.

Selliseid allahindlusprotsente, mis välismaal ostjaid hullutavad, Lauri sõnul aga Eestis oodata ei tasu: «Eelmine aasta oli päris raske ja kaupa telliti oluliselt vähem. See aga tähendab, et selleks, et kaupa jätkuks, ei saa kohe hulle alesid teha.»

«Tavaliselt alustatakse umbes 40–50-protsendilise allahindlusega valitud toodetele ja enne uue hooaja algust hinnatakse allahindluse käigus veel täiendavalt alla,» selgitas Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel allahindluste tegemise strateegiast ning lisas, et kaubamaja suurem sooduskampaania viibib majandustarkvara vahetamise tõttu, ent sellega plaanitakse alustada 10. jaanuaril.

Tagasi üles