Möödunud aastal e-poe avanud jaekettide Maxima, Selveri ja Prisma kõrval on selle aasta alguses sama tee jalge alla võtnud nii Kaubamaja, mitu rõivaketti kui peagi ka Coop Eesti.
Eestis on kätte jõudnud veebipoodide buum
«E-kauplejatel on 2015. aastat meenutades põhjust muheleda, sest müügiarvud purustasid rekordeid ja internetist ostmine hoogustus märgatavalt,» rääkis e-kaubanduse liidu tegevjuht Signe Kõiv. Nimelt kasvas statistikaameti andmetel 2015. aastal kaupade jaemüük posti või interneti teel aasta varasemaga võrreldes keskmiselt 40 protsenti, ületades sellega jaekaubanduses kõiki tegevusalasid.
Sellest, et suunamuutuse on omaks võtnud ka traditsioonilisemad ettevõtted, kes on seni pidanud oluliseks otsesuhtlust kliendiga või kelle tootesegment on teistsugune, annab tunnistust asjaolu, et oma veebipoe käivitas märtsi alguses ka Kaubamaja AS ning lähiajal plaanib e-poe avamist Coop Eesti, kelle kauplused on suunatud peamiselt väikelinna ja maapiirkonna elanikule.