Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Vaata, kus töötavad riigi parimad teenindajad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maria Joost
Copy
Vasakult: «Eesti parim teenindaja 2016» teise koha omanik Lisett Reisel; «Eesti parim teenindaja 2016» võitja Mariliis Talvoja ja publiku lemmik Meelika Tamberg.
Vasakult: «Eesti parim teenindaja 2016» teise koha omanik Lisett Reisel; «Eesti parim teenindaja 2016» võitja Mariliis Talvoja ja publiku lemmik Meelika Tamberg. Foto: Britta Matsov

Eesti parim teenindaja 2016 on Paide Tele2 esinduses töötav vanem-müügikonsultant Mariliis Talvoja.

Eile selgus Tallinna hea teeninduse päeval Hotell Euroopas konkursi «Eesti parim teenindaja 2016» võitja, kelleks on Mariliis Talvoja, kes töötab Paide Tele2 esinduses vanem-müügikonsultandina.

Teise koha saavutas Lisett Reisel, Swedbanki spetsialist Tallinnast ning kolmanda koha ja publiku lemmiku tiitli Võru Tele2 esinduses töötav müügikonsultant Meelika Tamberg.

Konkursi žüriiliige, Nordea Panga kõnekeskuse juht Kristjan Jasinski, kommenteeris Mariliisi võitu: «Eesti parim teenindaja eristus oma tõeliselt siira soovi poolest leida klientidele  just neile parim lahendus. Talvojast kumas tõelise teeninduspärli kuvandit, hoolivust ja originaalsust. Tõepoolest saab uskuda tema enda sõnu, et pole kunagi pakkunud  kliendile teadlikult halba teenindust.»

Jasinski, kes on ise sama tiitli võitnud 2009. aastal, lisab:«Kõik finalistid olid säravad, oma ala professionaalid, teenindusentusiastid ja teadlikud teenindajad.»

Eesti parimat teenindajat valitakse alates 2004. aastast ning sel aastal registreerus konkursile ligi 600 teenindajat. Osalejad pidid läbima veebivooru, kus tuli lahendada kolm keerulist teenindussituatsiooni ning kaks testi. Veebivooru tulemuste põhjal valis žürii 36 finalisti, kes pääsesid edasi konkursi poolfinaali Tartu ja Tallinna kaubamajas. Poolfinaalides tuli võistlejatel teenindada kaubamaja kodumaailma kliente  ning samuti kontrollkliente, mille alusel valiti eraldi Tartu, Tallinna ja Eesti teiste piirkondade parim teenindaja. Käesoleva aasta parim teenindaja kannab ka tiitlit «Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2016».

Iga piirkonnakonkursi esikolmik pääses lõppfinaali ning üheksa kõige parema Eesti teenindaja hulgas selgus žürii valvsa pilgu all Eesti parim teenindaja 2016.

Tagasi üles