«Käisin eile Tartus Annelinna Prismas ja märkasin, et mitmed «Osta ära» kampaaniahinnad olid samasugused nagu toodete tavahinnadki. Saa siis nüüd aru, kas on soodushind või mitte? Rahvast see ei häirinud, kõik ostsid neid tavahinnaga tooteid kokku,» andis lugeja teada.
Lugeja küsib: kas Prisma petab sooduskampaania hindadega?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Silver Säga.
Tegemist on spetsiaalselt «Osta Ära» kampaaniaks ostetud toodetega, mis muul ajal Prisma sortimendis ei ole. Antud juhul on hinnasiltide väljatrükkimisel juhtunud eksimus, mille tõttu on süsteem printinud hinnasildile ka tavahinna. Kuna aga tootel tavahind puudub, arvabki süsteem tavahinnaks toote müügihinna.
Suur tänu kliendile meie veale tähelepanu pööramast ja vabandame tekkinud segaduse pärast.