/nginx/o/2013/07/15/1898862t1h6692.jpg)
Sillamäe Sadam AS nõukogu esimehe Tiit Vähi sõnul sunnib Eesti ja Venemaa transiidi ootamatu kukkumine vähendama veelgi sadama töökoormust, tuues tõenäoliselt kaasa ka koondamisi.
Sillamäe Sadam AS nõukogu esimehe Tiit Vähi sõnul sunnib Eesti ja Venemaa transiidi ootamatu kukkumine vähendama veelgi sadama töökoormust, tuues tõenäoliselt kaasa ka koondamisi.
«Oleme juba kolm aastat tagasi lõpetanud Sillamäe Sadamas investeeringute tegemise. Oleme tegelenud töö kokkutõmbamise ja inimeste passiivse koondamisega. Venemaa raudteemahu ootamatu vähenemine sunnib meid otsima veelgi võimalusi kokkuhoiuks,» ütles Vähi BNSile.
Vähi sõnul moodustab Eesti transiidiärist suurema osa ida ja lääne suunaline raudteevedu. «Idast läände veetakse mahukaupu ja vastupidi transporditakse konteinerkaupu. Paraku langeb selle maht tulevikus veelgi,» ütles ta.
Raudteevedude drastiline langus ei mõjuta Vähi sõnul mitte ainult transiidisektorit, vaid Eesti majandust tervikuna.