Postimees teeb ülekande digiturunduse toel eksportimise seminarist

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Postimees teeb kolmapäeval ülekande puidu ja mööblitootmise kompetentsikeskuse Tsenter seminarilt, mille eesmärgiks on tutvustada ettevõtetele ekspordiarendust toetavaid digireklaami võimalusi ja strateegiaid.

Seminar annab ülevaate digiturunduse hetketrendidest, jagab digikampaaniatega seotud kogemusi ning praktilisi nõuandeid.

Tsenter teeb seminari koostöös Convertaliga. Convertal on 2009. aastal Taavi Raidma ja Fred Koppeli poolt loodud digimeedia ja -turunduse agentuur.

Kava:

09:00-09:30 Mida peaksin teadma enne digitaalse reklaamikampaania käivitamist?

09:30-10:00 Kuidas erinevate riikide tarbijad minu ettevõtte üles leiavad?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles