Ostuööl suure soodustuse osaliseks saanud klient avastas pärast, et sama teleri alghind on teistes veebipoodides hulga madalam kui soodustust pakkunud ettevõttes.
Lugeja küsib: miks Telia alghinda üle paisutab?
Postimehe poole pöördus murelik lugeja, kes kasutas Telia ostuööd televiisori soetamiseks. Teleri tavahind kodulehel oli märgitud 1090 eurot. Reklaamist selgus, et kliendi võit oleks 541 eurot ning lisaks veel ostuöö soodustus 50 eurot. Tehnikavõõra inimesena oli ta kindel, et see peab olema hea televiisor, mille tavahind nii kallis on.
Hiljem aga toote tausta uurides selgus, et Telia n-ö normaalhind oli tunduvalt suurem, kui teistes veebipoodides märgitud hind. Nimelt maksab sama toode teistes veebipoodides 645-775 eurot.
Telia meediasuhete juhi Raigo Neudorfi sõnul on Telia veebilehel kuvatud tavahind, mis kirjeldab hinda, millega toode on olnud nende e-poes varem müügis. «Teisisõnu on see hind, millega oli toode müügis näiteks poolteist aastat tagasi. Kuna pidevalt tuleb uusi tooteid ja mudeleid e-poe valikusse juurde, hakkab vanemate mudelite hind vaikselt langema ning kliendile kuvatakse tavahinna kõrval ka soodushinda,» kommenteeris ta.
Neudorf lisas, et ostuöö raames kehtestatakse paljudele toodetele aga ajutiselt veel täiendav soodustus. «Seega võib kokkuvõttes öelda, et varem ongi nimetatud teler olnud Telia e-poes 1090 euroga müügis ning veebilehel kuvatav hinnavõit on igati korrektne.»