Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Taxify teenustasude muutusest: lõpetasime ebaõigluse (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Taxify taksoäpp.
Taxify taksoäpp. Foto: Eero Vabamägi

Sotsiaalmeedias leviva info kohaselt on mitmed rendiautode juhid viimasel ajal märku andnud, et ei soovivat enam aprillist alates sõiduvahendusäpi Taxify all seoses teenustasude tõusuga reisijaid vedada. Taxify selgituste kohaselt lõpetati muudatusega lihtsalt ebaõiglus.

Taxify on teada andnud, et võetavad teenustasud sõltuvad sellest, kas tegemist on ametliku taksoga või  eraisikust juhiga. Taksodele kehtib teenustasu 50 senti sõidult ning teistel juhtidel sõltuvalt aktiivsusest 15-20 protsenti tasust.

«Hinnastamist ei ole muudetud vähemalt eelmise aasta novembrist alates,» ütles Postimehele Taxify tegevjuht Henrik Raave. «See, et paari ettevõttega seotud «rendiautojuhid» said kuni aprillini sõita taksodele mõeldud tellimuse hinnaga,  oli miski, mis oli põhimõtteliselt ebaõiglane teiste kokkuleppevedajate suhtes.»

Raave sõnul on Taxify’il täna turul arvestatavaid konkurente ja maksimaalsed tellimuste tasud ongi neis 20 protsenti. «Konkurents paneb piirid paika,» sõnas ta.

Taxify viis aorillis sisse muudatused ka oma rakenduses - äpi jaluses kuvatakse erineva kategooriaga autosid ning täielikult on kadunud taksofirmade logod. Uuendusega toob Taxify äppi klassid Private, Eco Takso, Standard Takso, elektriautod, luksusautod ja bussid.

Autode nimekirja asemel on võimalus valida kuue kindla kvaliteeditasemega teenuse vahel, millest saadetakse kliendile lähim sobiv auto. Igas kategoorias on määratud sõidualustamise tasu ning maksimaalne päevane ja öine tariif, mida juhid ületada ei tohi.

Tagasi üles