Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Veeteede amet taotleb laevaehitaja pankrotti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Prangli saare ja mandri vahel ühendust pidav parvlaev Wrangö valmis 2013 aastal, kuid olevat juba vussis.
Prangli saare ja mandri vahel ühendust pidav parvlaev Wrangö valmis 2013 aastal, kuid olevat juba vussis. Foto: Liis Treimann

Nädala alguses viis veeteede amet (VTA) Harju maakohtusse avalduse osaühingu Reval Shipbuilding pankrotimenetluse algatamiseks, sest laevaehitaja pole täitnud endale parvlaeva Wrangö ehituslepinguga võtnud garantiikohustust.

«Pankrotiavaldus oli praegu ainuvõimalik variant. Ei saa öelda, et laevaehitaja meiega ei suhtleks, suhtleb küll, aga tegevust mingisugust ei järgne,» ütles VTA peadirektor Rene Arikas.

Euroopa regionaalarengu fondi raha eest ehitatud Wrangö ehituslepingu sõlmis majandusministeerium märtsis 2012. Kolm miljonit eurot maksnud laeva kere plaanis Reval Shipbuilding esialgselt ehitada Venemaal, aga lasi siis selle teha hoopis Loksa laevatehases, mis lühendas märkimisväärselt laeva valmimisaega. Wrangö asus Prangli liini teenindama pool aastat plaanitust varem, sügisel 2013.

Tagasi üles