«Paljudes Statoilides müüakse ajakirjandust leti alt. Mille alusel neid lehti ja ajakirju valitakse, mida nö leti alla pannakse?» soovib lugeja teada.
Lugeja küsib: mille alusel Statoil valib leti alt müüdavat kaupa?
Vastab Statoili turundusdirektor Diana Veigel.
Ajakirjandusväljaannete ostu puhul on tihti tegu impulssostuga ning lahendus, kus väljaanded on toodud lausa letile, annab võimaluse kliendile uut ja huvitavat lugemist märgata ja osta.
Testisime eelmisest suvest Nõmme Statoili teenindusjaamas muudatust, kus populaarsemad väljaanded said kassaletil läbipaistva väljapaneku. Lisaks säilis kliendil võimalus soovil korral ajakiri võtta ja lehitseda nii seinal oleval tavapärases väljapanekus, kus toode on nähtav ja kättesaadav. Kuna test õnnestus ning klientide tagasiside oli positiivne, viisime selle muudatuse ellu ka enamikus teistest Statoili teenindusjaamades.
Statoili teenindusjaamades uuenduse tegelik sisu on ajakirjandusväljaannete toomine leti peale, millega on soov parandada väljaannete nähtavust ja läbimüüki meie teenindusjaamades. Millised konkreetsed väljaanded kassaleti juures väljapanekus on, sõltub tihti nädalapäevast, ajakirjanduse ilmumise ajast ning ka teenindusjaama klientuurist ja klientide eelistustest.