/nginx/o/2016/03/31/5214495t1h9fd4.jpg)
Pikalt on räägitud, kuidas eestlased on kehvad müügimehed. Nüüd on järjest enam kuulda, et peale selle ollakse hädas ka turundusega – turunduseelarved on liiga väiksed ja spetsialistidel pole piisavalt oskusi.
Pikalt on räägitud, kuidas eestlased on kehvad müügimehed. Nüüd on järjest enam kuulda, et peale selle ollakse hädas ka turundusega – turunduseelarved on liiga väiksed ja spetsialistidel pole piisavalt oskusi.
Inimesi, kes valdaksid nüüdisaegse digiturunduse nüansse, otsitakse taga tikutulega. Hiljuti käis Eestis turundusraamatut «Digital Minds: 12 Things Every Business Needs to Know About Digital Marketing» esitlemas üks kogumiku kaasautoritest, rahvusvaheline digiturunduse guru Rob Thomas, kes on juba kümme aastat juhtinud rahvusvahelise digiturunduse agentuuri WSI Suurbritannia haru ning esinenud konverentsidel üle kogu maailma.