Päevatoimetaja:
Sander Silm

Mitukümmend klienti ootab neid tüssanud poelt raha tagasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Heahind.ee veebipood.
Heahind.ee veebipood. Foto: Kuvatõmmis

Tarbijakaitseamet nõudis mitmete klientide kaebuste tõttu tagasisidet heahind.ee veebipoelt, mille peale ettevõte teatas vaid, et lõpetab tegevuse ning hakkab inimestele raha tagastama.

24. märtsil andis tarbijakaitseamet teada, et on alustanud menetlust ettevõtte HeaHind Market OÜ suhtes. Nende poole kaebustega pöördunud inimeste mured olid ajendatud kaupleja lubatud tarnetähtaegadest mittekinnipidamise, kauba tarnimata jätmisega ning ostusummade tagastamata jätmise või sellega viivitamisega seoses.

Tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda kinnitas, et nende määratud tähtajaks ei andnud kaupleja sisulisi vastuseid, mida amet klientidele kaebustest ajendatuna nõudis. HeaHind Market OÜ teavitas ametit lakooniliselt oma majandustegevuse peatamisest ja plaanist hakata rahasid tagastama.

Amet jätkab varem algatatud järelevalvemenetlusega ettevõtte suhtes, et välja selgitada tekkinud olukorra põhjused ja saada teavet kaupleja tegevuse kohta, kuidas kavatsevad nad tarbijate ees võetud kohustusi täita.

Heahind.ee veebileht veel toimib, ent kauba ostmisvõimalust seal enam ei ole. Ettevõtte juhatuse liiget Konstantin Rodionovi Postimehel tabada ei õnnestunud.

Kalda sõnul on tarbijakaitseamet saanud 65 tarbija pöördumist ning neist ligi 40 on kaebused, kelle ees on HeaHind jätnud kohustused täitmata.

Ameti hinnangul on tegemist ajakriitiliste avaldustega, mistõttu soovitatakse petta saanud tarbijatele kiiremaks lahenduseks esitada maksekäsu kiirmenetluse avaldus või hagiavaldusega kohtusse pöörduda. Maksekäsu kiirmenetluse kohta saab täiendavat infot siit.

Tagasi üles