Märtsi alguses avalikustatud Nordic Aviationi nime- ja brändimuutus jõustub täna. Kasutusele võetakse uus Nordica kaubamärk ning koos sellega värske visuaalne brändiidentiteet, mille kesksel kohal on kiili kujutisega logo.
Nordica hülgas vana kesta lõplikult (1)
«Nordica nime ja uue visuaalse brändikontseptsiooni kasutusele võtmisega astume oma ettevõtte arenguloos järgmise tähtsa sammu. Töötame selle nimel, et meie toote ja teenuse kvaliteet paraneks iga päevaga. Nii loodame saada selliseks lennufirmaks, mida eesti inimesed armastavad ning mis tekitab väliskülalisetes ainult häid emotsioone,» selgitas Nordica juhatuse liige Erik Sakkov pressiteates. Tema sõnul jätkub ettevõtte senine edukas koostöö Adria Airwaysiga.
Uue brändi visuaalidele minnakse üle pikkamööda – järjest uuendatakse kõik kandjad ja lisatakse uusi. Pühapäeval maandus Tallinnas esimene Nordica värvides lennuk ning lähipäevil saabub teine. Uut nägu hakkavad kandma ka kõik ettevõtte veebikanalid ning edaspidi rakendatakse Nordica kommunikatsioonis, reklaamis, turunduses ja muudes materjalides vaid uut brändikontseptsiooni.
Nordica kaubamärgi ja visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud konkursi.