Selgus pissimiskampaania tegelik eesmärk (6)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pissi duši all kampaania väliplakat.
Pissi duši all kampaania väliplakat. Foto: Kanal 2

Kirgi kütnud reklaamikampaania «Pissi duši all» eestvedaja, reklaamiagentuur Rakett andis kampaania lõppedes teada, et selle eesmärk oli teavitada avalikkust, et nad sisenevad Soome turule.

Pissi.ee kampaania meeskond teatas täna, et kampaania eesmärgiks oli teavitada avalikkust sellest, et reklaamiagentuur Rakett on esimese Eesti agentuurina sisenenud Soome turule - ettevõtte nimi on Rakett Helsinki. Uue esinduse avamisega on Eesti ettevõtjatel nüüd võimalik minna oma kaupadega Soome turule, kasutades sealset know-how'd Eesti hindadega.

«Kampaania oli väga edukas, Pissi.ee koduleht sai üle 20 000 külastuse 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile kajastati uudist ka Venemaal ja Lätis,» ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.

Raketi loovjuht Priit Isok lisas, et pea 15 aastat kogemust Soome ettevõtete teenindamisel Eestis ja Baltikumis ning arvestades Eesti ettevõtjate ekspordipotentsiaali ja kogemusi, oli viimane aeg hakata kodumaiseid ettevõtteid välisturule aitama.

Vasakult: Paul Liivoja, Priit Isok, Siim Pütsepp. Foto:
Vasakult: Paul Liivoja, Priit Isok, Siim Pütsepp. Foto: Foto: Rakett

Raketi strateegiajuht Siim Pütsepp kirjeldas, et kohapealse know-how' ilmekas näide on pissimiskampaania kajastus eri riikides. Kui läti meedia kirjutas siira imestusega, et eestlased on vee kokkuhoiuga neist sammu võrra ees, siis venelased leidsid, et elu Eestis on juba niivõrd halb, et peab hakkama duši all pissima. «On oluline tajuda, kuidas võidakse infot tõlgendada põhiturust erinevates kultuuriruumides,» lisas ta.

Kampaania küttis Eestis palju kirgi. Juba esimesel päeval oli kampaania infotelefon punane ning postkast kirjadest umbes. Mitmeid kirju tuli näiteks küsimusega, kas Tallinna linnavalitsus on hakkama saanud mõne omapärase kokkuhoiukampaaniaga ning soovib mingi teenuse jaoks raha koguda.

Ärritati ka Eesti spaade liitu, mis ei olnud kampaania eestvedajate sõnul siiski nende eesmärgiks - kusagil polnud viidet selle kohta, et vee kokkuhoiu nimel peaks pissima basseinides või ühiskasutatavates duširuumides.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles