Täna õhtul saabus Tallinnasse rahvusliku lennufirma Nordica uus lennuk.
Fotod: Tallinnasse saabus esimene Nordica logoga lennuk (4)
Nordica tutvustas 11. märtsil oma visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutist hõlmav logo. Uue Nordica brändi värske visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud brändiloome konkursi.
Reklaamiagentuurid esitasid logokuvandid täiesti tasuta. «See on liiga tähtis bränding, mida mitte teha,» ütles logo autor, reklaamiagentuuri Optimist disainer Bruno Palmik põhjuseks.
Ta kirjeldas kiili kui Eesti looduse peegeldust. Tema jaoks oli üllatav, et keegi ei ole varem kiili oma logodes väga kasutanud. Tema soov tööd teha tuligi mõttest kasutada kiili.
Agentuuri Optimist tegevjuht Magnus Lužkov kirjeldas uue Nordica brändi sümbolit, kiili, kui märki, mis seob hästi lennuettevõtte olemuse ja identiteedi.