Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Taxify saab karmi konkurendi (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Wisemile kutsub taksojuhte veebis enda juurde
Wisemile kutsub taksojuhte veebis enda juurde Foto: Kuvatõmmis

Taksode vahendamise teenuseks olemiselt vaikselt aga kindlalt kokkuleppevedude vahendajaks muutuv Taxify on saamas endale konkurenti nimega Wisemile, mis üritab lüüa tema enda kunagise relvaga -  ametlike taksode vahendamisega läbi mobiilirakenduse.

«Taxify diktatuur taksonduse turul saab peagi läbi – 1. aprillil leiavad aset suured muutused, kus ta hakkab ise sisuliselt taksoettevõtteks. See on pea kõik taksofirmad ja taksojuhid Taxify vastu pööranud,» selgitas olukorda taksonduses Wisemile’i juht Arti Kütt.

Tema sõnul tuleb Wisemile hiljemalt mai algul avalikuks taksorakendusega, mis on sarnaselt sõidujagamisele ilma igasuguste vahendustasudeta.

«Me oleme suhelnud väga paljude taksofirmadega ja teinud eelkokkulepped Wisemile’ga liitumiseks. Ära tahetakse tulla just Taxifys ja Taxigo valitsevate kõrgete teenustasude ja ette dikteeritud veohindade ning tingimuste pärast.»

Küti sõnul on kõigest viie päeva jooksul läbi Wisemile veebilehe üle 200 taksojuhi üle Eesti Wisemile'le märku andnud, et soovivad kindlasti Wisemile rakendusega liituda.

Taxify enda hinnangul on ta tõusnud Baltikumis turuliidriks nii taksode kui sõidujagamise valdkonnas. Tänaseks on Taxify käes Eestis 40 protsenti, Lätis 20 protsenti ja Leedus 15 protsenti kõikidest taksode ja sõidujagamiste tellimustest. Taksotellimuste osakaal Taxifys on Tallinnas tänaseks 86 protsenti ning sõidujagamiste osa 14 protsenti, teatas ettevõte mõne nädala eest.

Mis puutub 1. aprilli muudatustesse, siis Tafify äpi jaluses kuvatakse erineva kategooriaga autosid ning täielikult on kadunud autojuhtide või taksofirmade logod. Uuendusega toob Taxify äppi klassid Private, Eco Takso, Standard Takso, elektriautod, luksusautod ja bussid. Autode nimekirja asemel on võimalus valida kuue kindla kvaliteeditasemega teenuse vahel, millest saadetakse kliendile lähim sobiv auto. Igas kategoorias on määratud sõidualustamise tasu ning maksimaalne päevane ja öine tariif, mida juhid ületada ei tohi.

Tagasi üles