Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kaubamaja võttis maanteeameti survel välireklaamid maha (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Üks Tallinna kaubamaja e-poe reklaamidest.
Üks Tallinna kaubamaja e-poe reklaamidest. Foto: Kaubamaja Facebook

Kaubamaja võttis maha välireklaami, mis sattus maanteeameti kriitika alla, sest ärgitab autojuhte seadust rikkuma ja liiklusohtlikke olukordi põhjustama.

«Antud juhul õhutatakse liiklejat seadust rikkuma, kuna liiklusseaduse paragrahv 33 keelab toimingud, mis võivad segada juhtimist või liiklusolude tajumist, sealhulgas kasutada telefoni ilma käsi vabaks jätva vahendita ning sõiduki liikumise ajal hoida telefoni käes,» ütles maanteeameti ennetustöö osakonna peaspetsialist Monika Kelle Äripäevale.

Kaubamaja kommunikatsioonispetsialist Anna Ansmitt selgitas, et liikluses ostlema kutsunud reklaam on suunatud kaasreisijatele, ühistranspordiga liiklejatele ja jalakäijatele, mitte autojuhtidele.

«Liiklusohutuse seisukohalt on ka meie telereklaamis ostu sooritaja just kaasreisija,» rõhutas Ansmitt, kelle sõnul vahetatakse need plakatid välja.

Kaubamaja teatab oma Facebooki lehele, et võtab kriitika alla sattunud ja kahetiselt mõistetavad reklaamid maha ja asendab need uute sõnumitega.

Refereeritud artiklit saab lugeda Äripäevast.

Tagasi üles