Päevatoimetaja:
Sander Silm

Swedbank loobus paljukirutud teenusest (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Swedbanki kontor.
Swedbanki kontor. Foto: SCANPIX

Tähelepanelik klient andis täna teada, et Tallinnas Rävala puiesteel asuvas Swedbanki kontoris on personaalse teeninduse asemel tagasi kasutusse toodud järjekorramasin.

Swedbanki Põhja regiooni juht Egon Jekabson-Barbo kinnitas, et personaalne teenindamisviis on tänaseks jõudnud paljudesse kontoritesse üle Eesti ning kindlasti ei ole plaanis sellest loobuda.

«Usume, et selline lähenemine aitab luua parema kontakti kliendiga. Kliendid on muudatuse vastu võtnud väga erinevalt - saame palju positiivset tagasisidet klientidelt, kes on väga rahul meie uue lähenemisega, kuid on ka kliente, kelle jaoks uus lahendus mõjub võõrana,» rääkis ta.

Jekabson-Barbo sõnul on klientide tagasisidest selgunud, et muutused on toimunud kohati liiga kiirelt. Seetõttu otsustati klientidele vastu tulla ning panna ajutiselt Rävala esindusse järjekorramasin tagasi.

Ta lisas, et selle sammu eesmärgiks on aidata klientidel uue lähenemisega paremini kohaneda ja toetada kliendinõustajaid suurte järjekordade tekkimisel. Hetkel ei ole plaanis teistes kontorites, mis on juba uue teenindusviisi kasutusele võtnud, masinaid tagasi tuua. 

Tagasi üles