Mitu piimatootjat ja Coop käivitasid kampaania Aus Piim, kus iga piimapaki liitrilt makstakse piimatootjatele täiendavalt 10 senti, ei pruugi see tagada, et eestimaist piima poelettidele jätkuks.
Eestimaist piima ei pruugi ühel hetkel poelettidele jaguda
«Juba kuskil 9000–10 000 lehma on lüpsmisest ära viidud tapamajja ja kui olukord niimoodi jätkub, siis sama palju lehmi võib veel piimatootmisest eemale jääda,» vahendab ERR uudised «Aktuaalsele kaamerale» piimatootjaid koondava tulundusühistu EPIKO nõukogu esimehe Märt Riisenbergi intervjuud. Tema sõnul jäävad inimesed tööta ning ühel hetkel ei pruugi enam eestimaist piima poelettidele jätkuda.
Eesti piimaliidu juhatuse esimees Jaanus Murakas, kes on Ausa Piima kampaanias mitte osaleva e-piima juhatuse esimehe sõnul on sellist ettevõtmist kõige lihtsam teha just joogipiimaga, aga nii müüakse vaid kümme protsenti joogipiimast.
Murakas selgitas, et kui sellest müüakse kallimalt maha mõni protsent, siis ei avalda see nii suurt mõju, et olukord piimasektoris paraneks.