Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Regio kartograafid ostsid oma osakonna emafirmalt välja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Õepa
Copy
Regio kontor.
Regio kontor. Foto: Margus Ansu

Kuus Reach-U (endise Regio) kaardilahenduste osakonna töötajat ostis oma osakonna emafirmalt välja ning jätkab Regio nime all kaartide kirjastamist.

Kaarte tootev ja geoinfot töötlev OÜ Regio on küll vana ja tuntud nime ning kaubamärgiga, aga juriidiliselt uus ettevõte, selgitas Regio täna saadetud pressiteates. Eelmise aastani ärinime Regio kandnud Reach-U on tarkvaraettevõte.

AS Reach-U juhatuse esimees Teet Jagomägi põhjendas kaardilahenduste osakonna müüki sooviga keskenduda paremini uudse tehnoloogiaga suurte IT lahenduste tegemisele mobiilioperaatoritele üle maailma.

«Soovime pakkuda edasi kvaliteetseid kartograafilisi tooteid kogu maailmas. Kindlasti jätkame Eestis Regio teede atlaste väljaandmist, seinakaartide tootmist ning erinevate ruumiandmete müüki,» ütles Regio juht Leida Lepik. «Uueks hooajaks on ettevalmistamisel uus kaart-reisijuhtide sari ning mitu uut kaardilahendust. Kaardirakendusi pakume koostöös Reach-U ja mitme teise tarkvaraarendajaga.»

Regio OÜ tegevusvaldkonnad on kaartide loomine ja kirjastamine, geoinfo kogumine, töötlemine ja visualiseerimine. Ettevõttes töötab 17 inimest. Kaarte turustatakse kokku kuues riigis üle maailma.

Regio omanikeringi kuulub kuus töötajat, kellest kaks on ettevõttes töötanud asutamisest peale, st 25 aastat. 2016 aasta prognoositav käive on ligi pool miljonit eurot.

Tagasi üles