Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uus makselahendus võimaldab esimestes müügikohtades tasuda helistades (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Artikli foto
Foto: Paytailor

Välismaise nimega Eesti idufirma Paytailor on loonud makselahenduse, mis võimaldab müügikohtades kaupade ja teenuste ees tasuda helistades.

Seega on tegemist üsna sarnase teenusega, mis võimaldab hetkel helistades avada näiteks mõne Tallinna parkla tõkkepuid – parkimise lõpetades liidetakse tasu igakuisele mobiiliarvele. Nüüd on Paytailor otsimas endale partnereid palju laiemas sfääris ja näiteks on süsteemiga liitunud Juustukuninga kauplused ja Viljandis asuv Tegelaste Toa pubi.

Hetkel võimaldab sellist teenust oma klientidele vaid Telia ning oma arvele saab lasta lisada maksimaalselt 200 euro ulatuses mobiilimakseid kuus ühe SIM-kaardi kohta. Sisuliselt tähendab see seda, et mobiilsideettevõtted annavad oma klientidele kuni kuu ulatuses intressita krediiti ostude eest tasumiseks.

Täpsemalt näeb maksmine välja selline, et kui kaup käes või kohvikus söödud-joodud, sisestab kaupmees oma nutitelefoniga rakendusse makstava summa ning äpp genereerib kaheks minutiks ajutise unikaalse telefoninumbri. Kes iganes sellel numbril kahe minuti jooksul Telia võrgust helistab, selle mobiiliarvele summa ka lisandub.

Klientidele annab selline maksmisviis võimaluse tasumiseks näiteks juhul, kui maksekaart koju jäänud,  kontol  raha vähevõitu või õieti polegi teist. Kaupmeestel aitab lahendus säästa kaardimaksetega kaasnevatelt kuludelt ja on eriti hea mõte näiteks turgudel või ajutistes müügikohtades.

Paytailori kaasasutaja Rode Luhaääre sõnul piisab kaupmehel teenusega liitumiseks seega vaid ühest nutitelefonist ja lepingust Paytailoriga.

Paytailor on Eesti idufirma, kelle ambitsiooniks on tulevikus mobiilimakseid pakkuda üle kogu maailma. Hetkel tegeletakse aktiivselt investeeringute kaasamisega, et laiendada oma võrgustikku ja lisada uusi rakendust toetavaid müügikohti.

Tagasi üles