Hinnatud turundusauhinna tänavune võitja selgub märtsis 2011 toimuval turunduskonverentsil Password. Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist.
Avanes Aasta Turundusteo konkurss
12. korda toimuvat konkurssi korraldab turundusveeb Best Marketing ja konkursi žüriisse kuuluvad eesti ettevõtete turundusala tippjuhid. 11-liikmelise žürii tööd juhib Best marketingi Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu.
Konkursile tööde esitamise lõppkuupäev on 8. veebruar 2011, sobiva ankeedi leiab Best Marketingi kodulehelt.
Toome järgnevalt ära žürii koosseisu ja eelmiste aastate turundusteod.
Žüriisse kuuluvad SEB turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni direktor, Aasta Turundustegu 2009 võitja Karl Multer, EMT reklaamijuht Kristi Männik, Omnicom Media Group Estonia juht Aare Ristal, EBSi turunduse professor Katri Kerem, reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett ja bränding-agentuuri Identity juht Ants Lusti, Solarise turundusjuht Georgi Viies, Kalev Chocolate Factory turundusdirektor Anne Tääkre, A. Le Coq’i turundusjuht Katrin Vernik ja suhtekorraldusbüroo Corpore partner Allar Tankler.
Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja, kes on kumbki hääleõiguseta.
22. veebruaril 2011 toimub žürii koosolek, mille käigus valib žürii esitatud tööde hulgast välja viis finalisti ja ühe sotsiaalkampaania kategooria võitja, kellele esitatakse kutse osaleda Aasta Turundustegu 2010 konkursi finaalis ja esitleda oma tööd Passwordi laval.
Võitja selgub teatrilaval
11. märtsil 2011 Tallinnas Vene Teatris toimuval turunduskonverentsil Password 2011 teeb žürii, olles ära kuulanud üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekanded, koha peal oma lõpliku otsuse ja valib nende 6 töö seast välja Eesti Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitja.
Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
Aasta Turundustegu 2010 valimisel võetakse arvesse ¼ ulatuses loovstrateegiat (innovatiivsus ja teostuse kvaliteet), ¼ ulatuses meediastrateegiat (innovatiivsus ja meediakasutuse põhjendatatus, efektiivsus) ning ½ osas hindab žürii kampaania tulemusi (võrdluses kampaania eesmärkidega).
Varasemad Aasta Turundustegu võitjad
2009: SEB spordisponsorluse programm «SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!»
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania «Teeme Ära!»
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett «Tee oma äri!”»
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja «Kõige ilusam leviala» kampaania
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine