/nginx/o/2016/03/09/5140261t1hd47c.jpg)
Rimis sisseoste teinud inimene avastas üllatusega, et mõne minuti jooksul oli broileriliha kilohind kerkinud kolmandiku võrra.
«Just nii tõmbab Rimi teile piki näppe. Kauba peal on üks kilohind ja tšeki peale ilmub teine kilohind. Üllatavalt «tore» käitumine sellise poeketi poolt nagu Rimi. Masendav,» kirjutas Postimehe tarbijaportaali poole pöördunud ostja.
Rimi pressiesindaja Katrin Bats selgitas, et tegu oli tehnilise veaga ning seetõttu kuvati ostutšekile vale toote kilohind. «Ostja õigus meie kauplustes on ka sel juhul ikka sama, mis iga teise hinnaerinevuse puhul. Pakume alati kliendile omaenese eksimuse (hinnaerinevus kassas ja riiulil või pakendil) puhul kaupa selle hinnaga, mis pakendil või riiulis hinnasildil,» selgitas ta.
Ka selle konkreetse juhtumi puhul maksis pood kliendile raha tagasi.