Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Laps leidis Maxima magustoidust ebameeldiva lisandi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Magustoidust leitud plastikutükk.
Magustoidust leitud plastikutükk. Foto: Lugeja pilt

Toimetuse poole pöördus naine, kelle laps leidis Maxima toodetud magustoidust plastitüki.

«Ostsin 5. märtsil Smuuli Maximast lapsele desserdi, mida nad ise valmistavad. Kuueaastane laps jõudis pool magustoidust  ära süüa, kui leidis selle seest plastitüki - aga kui laps oleks selle alla neelanud?» kirjeldas murelik naine olukorda.

Ta lisas, et kaupluse poole nad probleemiga ei pöördunud, sest magustoit maksis 58 senti ning väikse summa tõttu polnud erilist mõtet poodi tagasi sõita. Toote säilivustähtaeg oli samuti kehtiv.

Maxima kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets rõhutas, et nad suhtuvad oma toodetud kaupade kvaliteeti käsitlevatesse pöördumistesse erilise tähelepanuga ning algatasid kliendi teate alusel vastavas tootmisüksuses põhjaliku kontrolli.

«Selle tulemustele tuginedes saame kinnitada, et pildil olev ese ei saanud tootesse sattuda tootmisprotsessi käigus. Selgitamaks, milline ese, kuidas ning millises etapis on pildile jõudnud, on vaja täiendavat infot, mida püüame saada ise kliendiga otse suheldes,» ütles ta.

Ljubobratets edastas kliendile vabandused ebameeldiva kogemuse pärast ning kinnitas valmisolekut hüvitada ootustele mittevastanud kauba maksumus.

«Juhtudel, kui ostetud toote kvaliteet ei vasta kliendi ootustele, oleme alati valmis seda ka kohe ostutšeki alusel tagasi ostma. Selleks tuleb koos toote ja ostusekiga pöörduda samasse kauplusesse, kus ost oli sooritatud (Maxima X puhul – vahetuse vanema poole, Maxima XX ja Maxima XXX puhul – infoleti teenindaja poole),» lisas ta.

Tagasi üles