Y-põlvkonda motiveerib kuuluvustunne ja mõtestatud töö, väidab PARE vahendatav mahukas uuring.
Mis tegelikult Y-generatsiooni motiveerib?
Ajaloo produktiivseimat Y-põlvkonda, kes juba lähiaastail võtab tööturul jõupositsiooni, ei motiveeri väljavaade jõuda kümnendipikkuse ustava teenistuse järel nurgakabinetti ja keskastmejuhiks.
Põlvkonda, keda me vajame, kuid kellega eriti ümber käia ei oska, uurisid Center for Generational Kinetics ja Barnum Financial Group. tuues uuringus «Unlocking Millenial Talent 2015» välja viis peamist motivaatorit:
Kuuluvustunne;
Huvitav ja väljakutsuv töö, mis sunnib arenema;
Hea juht ja toredad töökaaslased;
Missioon või eesmärk, mis on kooskõlas isiklike väärtuste või uskumustega;
Tasu ja soodustused.
Üle 200 000 noore hõlmanud uuring leiab ka, et peamised motivaatorid kattuvad suuresti viie väitega, millega tööga rahulolevad Y-generatsiooni esindajaid oma tööd iseloomustasid. Rahulolevad millenniuminoored tundsid end tööl väärtustatuna, uskusid organisatsiooni juhtimisse ja tegid tööd mis neile meeldib. Oluline oli ka oma edusammude tunnetamine ning kohtlemine isiksuse, mitte tööjõuühikuna.
Y-generatsiooni edukaks kaasamiseks ei pea olema Google, Facebook või mõni muu üleilmne atraktiivne tehnoloogiagigant. Piisab kui mõista, mis on Y-põlvkonna jaoks oluline, ning neile seda organisatsioonis pakkuda. Eriti kui tahad, et ettevõte oleks konkurentsis ka järgmisel kümnendil.