Nii negatiivse tagasiside korral tundub, et meil pole otstarbekas asuda isegi selgitama neid Teie poolt toodud puudustega seonduvat, sest igal inimesel on ju oma subjektiivne arvamus ja asjadest arusaam.
Soovime siiralt, et teised ujulad pakuksid Teile paremat teenust ja positiivsemaid emotsioone.
Sarnaseid kogemusi jagub veel
Vestluse all jagasid oma kogemusi veel teisedki ujulat külastanud inimesed. «Sama kogemus pühapäevast - liiv (kuhjana!) lastebasseini põhjas ja äärmiselt must duširuum. Liiva kohta küsisin vetelpääste korrapidajalt ja sain vastuseks, et seoses puhastussüsteemi probleemiga tekkis liiv basseini. Ujula tagasiside on hämmastav,» leiab kommentaariumist.
«Ema käis samuti mu lapsega pühapäeval ujumas, lastebasseinis tõmbas endal jala natuke marraskile lahtiste plaatide pärast ja samuti tundis seal liiva olevat,» kirjutas teine murelik inimene.
«Olen samuti seda kõike täheldanud, lisaks veel liigne kloor mullivannis, nii minul kui ka sõbrannal jooksid klooriaurust silmad vett,» lisab kolmas.
Peagi ilmus vestlusesse Tabasalu Spordikompleksi juhataja vabandus.
Asutuse juhataja Meelis Härmsi kommentaar:
Head Harku valla elanikud. OÜ Strantum nimel palun asutuse juhatajana vabandust Tabasalu Spordikompleksi poolt väljasaadetud ebasoliidse vastuskirja pärast!
Töötame igapäevaselt selle nimel, et pakkuda meie klientidele paremat teenust ning korrektne ja viisakas klienditeenindus on selle väga oluline osa. Antud vastuskiri on kahetsusväärne ega väljenda ei Strantumi ega Tabasalu Spordikompleksi üldiseid klienditeeninduspõhimõtteid.
Võtame teie tagasiside arvesse ning vaatame viidatud puudused üle.
Kindlasti on teie tagasiside ka edaspidi oodatud, et saaksime töötada meie teenuse järjepideva arendamisega ning paremate sportimistingimuste pakkumisega.
Samuti on kõik kliendid, sealhulgas kohalikud külastajad, meile olulised ning anname endast parima, et jääksite edaspidi meiega rahule.
Spordikompleksile kaebuse kirjutanud naine ütles hiljem Postimehele, et tema peamine mure oli seoses ebameeldiva klienditeenindusega ning see sai seega lahendatud. «Eesmärk oli suunata, et alati saab paremini ja selle jaoks ju tagasiside ongi.»