Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Börsikatastroof tabas Linkedini juhti üllatusena (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Linkedini asutaja Reid Garrett Hoffman (vasakul) ja tegevjuht Jeff Weiner.
Linkedini asutaja Reid Garrett Hoffman (vasakul) ja tegevjuht Jeff Weiner. Foto: AFP / Scanpix

Ärivõrgustiku LinkedIn tegevjuht Jeff Weiner rääkis Bloombergile antud intervjuus, et ei oodanud peale möödunud kuul toimunud majandusprognooside avalikustamist nii ränka aktsiahinna langust.

LinkedIni aktsial oli eelmise kuu alguses ajaloo kõige mustem päev -  viienda veebruari börsipäeva lõpuks kukkus selle hind 43,6 protsenti, mis viis ettevõtte väärtusest pea 11 miljardit dollarit. Aktsia hind ei ole tänaseni taastunud.

Kivina panid aktsia kukkuma ettevõtte esimese kvartali ning täisaasta käibeprognoosid. LinkedIni hinnangul teenitakse aasta esimese kolme kuuga 820 miljonit dollarit, 2016. aasta kogukäive peaks aga jääma 3,6-3,65 miljardi dollari vahemikku. Wall Streeti analüütikute vastavad prognoosid olid aga 867,1 miljonit dollarit ning 3,9 miljardit dollarit.

Weiner leidis, et keegi ei saa öelda, kas turu nii negatiivne reaktsioon ettevõtte prognoosidele oli õiglane või mitte, kuid tunnistas, et talle tuli see üllatusena.

«Kes saab üldse öelda, kas see oli õiglane või mitte? See on turg. See on see, mida turud teevad ning turud panevad paika igapäevased aktsiahinnad. Meie peame läbi oma tegevuse paika panema ettevõtte pikaaajalise väärtuse. Ma arvan, et see oli üllatus. Me ei oodanud sellist reaktsiooni. Kui sa vaatad meie äri tuumikelemente, siis need on heas korras.»

Weiner annetas oma eelmise aasta aktsiaboonuse töötajatele ning leiab, et aktsiahinna taastamise võti on meeskonnatöö käes.

«Kui selline asi üldse kuidagi mõjub, siis see pigem toob inimesed üksteisele lähemale. Mida rohkem sa sellistest väljakutsetest läbi lähed, seda julgemalt sa suudad neile vastu astuda ning sa suudad edukalt aru saada, et midagi pole fundamentaalselt muutunud. Mida tugevamaks tiim muutub, seda tugevam oleme ka ettevõttena.»

Tagasi üles