/nginx/o/2016/03/04/5121317t1hc05a.jpg)
Vahetasin kuu alguses Telias paketti, kuid minu üllatuseks selgus kuu lõpus, et pidin maksma lisaks uuele paketile ka vana paketi tasu. Miks see nii on?
Vahetasin kuu alguses Telias paketti, kuid minu üllatuseks selgus kuu lõpus, et pidin maksma lisaks uuele paketile ka vana paketi tasu. Miks see nii on?
Vastab Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf:
«Kuutasuliste pakettide puhul rakendatakse Telia hinnakirja kohaselt nii paketiga liitumisel kui selle lõpetamisel terve kuu tasu. Viited selle info kohta on avaldatud Telia Eesti Hinnakirjas: «Paketitasu arvestatakse kuupõhiselt ja see ei sõltu jooksval kuul reaalselt kliendiks oldud päevade arvust».
Siin võib ilmselt soovitada, et kuutasuline pakett on kliendile kõige kasulikum kasutusele võtta kohe kuu alguses, lõpetada aga kuu lõpus. Ka soovitame klientidel alati enne uue teenuse aktiveerimist tutvuda selle tingimuste ja kehtestatud hinnakirjaga. Samuti saab teenuste ja hinnapoliitika kohta nõu ja infot küsida Telia klienditeenindajatelt.»