Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: miks Telia topelt raha küsib? (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maria Joost
Copy
Mobiilipaketti vahetades tasub jälgida pakettide tingimusi.
Mobiilipaketti vahetades tasub jälgida pakettide tingimusi. Foto: Margus Ansu

Vahetasin kuu alguses Telias paketti, kuid minu üllatuseks selgus kuu lõpus, et pidin maksma lisaks uuele paketile ka vana paketi tasu. Miks see nii on?

Vastab Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf:

«Kuutasuliste pakettide puhul rakendatakse Telia hinnakirja kohaselt nii paketiga liitumisel kui selle lõpetamisel terve kuu tasu. Viited selle info kohta on avaldatud Telia Eesti Hinnakirjas: «Paketitasu arvestatakse kuupõhiselt ja see ei sõltu jooksval kuul reaalselt kliendiks oldud päevade arvust».

Siin võib ilmselt soovitada, et kuutasuline pakett on kliendile kõige kasulikum kasutusele võtta kohe kuu alguses, lõpetada aga kuu lõpus. Ka soovitame klientidel alati enne uue teenuse aktiveerimist tutvuda selle tingimuste ja kehtestatud hinnakirjaga. Samuti saab teenuste ja hinnapoliitika kohta nõu ja infot küsida Telia klienditeenindajatelt.»

Tagasi üles