Swedbank lõpetab iganenud teenuse pakkumise

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank.
Swedbank. Foto: Reuters / Scanpix

Alates 19.märtsist 2016 ei ole Swedbankis enam tšekkidega arveldamise teenust, kuna sama teenuse pakkumise lõpetavad partnerpangad, kelle vahendusel Swedbank seda tegi.

Swedbank teatas, et kuna tšekkidega arveldamine ei ole Eestis populaarne ning lisaks on see klientide jaoks ajamahukas ja kulukas, loobutakse selle teenuse pakkumisest. Tšekkide ehtsuse tõestamisele ja kontrollimisele kulub vähemalt 3-5 nädalat.

Otsust põhjendati ka sellega, et Eesti on oma uudsete infotehnoloogiliste lahenduste poolest tuntud kui e-riik ja eestimaalased kolivad iga päevaga üha rohkem oma toimingutega internetti.

Paremaks rahaasjade korraldamiseks soovitab pank edaspidi kasutada ülekande teenust, mis on mugavam, turvalisem ja kiirem.

Tagasi üles