Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Nordea avab virtuaalsed pangakontorid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Nordea pank.
Nordea pank. Foto: LIIS TREIMANN/PM/SCANPIX BALTICS

Nordea avab kõigis Balti riikides virtuaalse nõustamiskeskuse, mis pakub klientidele olulisemaid pangateenuseid ja tooteid, mis olid seni kättesaadavad vaid tavakontoris.

Virtuaalne nõustamiskeskus on avatud esmaspäevast reedeni hommikul kella üheksast kuni kaheksani õhtul ning annab klientidele võimaluse ajada pangaasju ka peale tavapärast tööpäeva lõppu. Kohtumist saab läbi viia kõikjal - kontoris, kodus või välisriigis viibides.

Nordea Baltikumi online-kanalite arendusjuhi Hendrik Rannametsa sõnul võib virtuaalset nõustamiskeskust võrrelda paberivaba kontoriga, mille lahtiolekuaegadel saavad kliendid teha toiminguid pangatöötajaga veebikohtumise teel. Kliendid vajavad kohtumise läbiviimiseks vaid internetiühendust ning liitumiseks peab end internetipangas tuvastama.

Lisaks igapäevastele pangatoimingutele saab virtuaalkontoris nõu ka tavapärasest keerukamates küsimustes nagu säästmine, investeerimine või eluasemelaen. Digiallkirja kasutades saab pea kõiki pangaga seotud lepinguid sõlmida nii virtuaalses nõustamiskeskuses, veebipanga vahendusel või  kliendi soovil ka pangakontoris.

Nordea virtuaalsesse nõustamiskeskusesse on aega võimalik ka ette broneerida, helistades kõnekeskuse telefonil 628 3300. Veebikohtumisega liitumiseks peavad osalejad sisenema Nordea internetipanka, et tagada turvalisus ja isikutuvastus.

Nordea kuldklientidel on aeg võimalik kokku leppida ka personaalse nõustajaga. Hiljem saab klient virtuaalse nõustamiskeskuse toimumise kohta kinnituskutse internetipanka.

Tagasi üles