Novembris tõusis Soome reklaamiturg eelmise aasta sama kuuga võrreldes 11,5 protsenti. Oktoobris oli sarnane näitaja pluss 7,5 protsenti.
Soome reklaamiturg jätkab tõusu
Jooksva aasta kokkuvõttes (alates jaanuarist) on turu maht plussis kuus protsenti, kirjutab marmai.fi.
Väljapaistva hüppe on teinud novembri reklaamimüügis ajakirjad. Kui oktoobris oli siin reklaamimaht mulluse oktoobriga võrreldes miinuses 14,4 protsenti, siis novembris on jõutud mulluse novembriga võrreldes juba plussi ja seda tervelt 10,9 protsendiga. Aasta jooksvas arvestuses on ajakirjad ainsa reklaamikanalina siiski veel 3,3 protsendiga miinuses.
Turgu veavad üles veebireklaam ja tele, mis on vastavalt mulluse masuaastaga võrreldes plussis 37,7 ja 15,3 protsenti.
Reklaamitüüpidest teevad hoogsasti käivet töökuulutused, mida ilmus novembris tervelt 67,7 protsenti rohkem kui mullu samal ajal.
Volüümi suurendasid novembris ka toiduainete reklaamid (pluss 25,5), autoreklaamid (pluss 16,6) ja reisifirmade reklaamid (pluss 16,2). Imagoreklaamide maht tõusis 12,6 protsendi võrra.