Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Punase vaiba moebrändi esimodelliks sai Rumer Willis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Rumer Willis tunneb end kõrgseltskonnas nagu kala vees
Rumer Willis tunneb end kõrgseltskonnas nagu kala vees Foto: SCANPIX

Rumer Willis (22), kes lisaks kuulsate vanemate – Bruce Willis ja Demi Moore -, tütreks ja seeläbi meedia hubiorbiidis olemisele on ka ise näitlemist proovinud, hakkab promoma Badgley Mischka kevadkollektsiooni.

Rumeri sõnul teeb talle langenud valik rõõmu ja tänutunnet, kirjutab thaindian.com.

Rumer on tuntud oma piirekompava (i. k edgy) riietusstiili poolest. Badgley Mischka brändi peab neidis jahmatavaks, reipaks ja seltskondlikuks.

Disainerite teatel annab Rumeri liitumine kevadkollektsiooni promokampaaniaga sellele justkui embleemi; kollektsiooni riided tulevat 40ndate stiilis.

Bränd, mida haldavad kaks ka eraelus paarina elavat meesdisanerit Mark Badgley ja James Mischka, on hinnatud inimeste poolt, kel tihtilugu asja seltskonnaelu tippsündmustele, mille tarvis alati punane vaip lahti rullitakse.

Varem on Badgley Mischka brändi tutvustanud näitlejad Eva Longoria ja Sharon Stone.

Tagasi üles