Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin sõnas, et 2015. aasta konkursivõit ja toiduliidu tehtud reklaam kauplustes tagas näiteks selle, et Gefiluse cappuccino-keefir on täna jätkuvalt üks populaarsemaid pudelikeefireid.
Sama efekti tõestas ka 2014. aasta konkursi võitja, Farmi Kreeka jogurti sarja edukas käekäik. «Naturaalne Kreeka jogurt, mille turuletoomisega võtsime tegelikult tohutu riski, kasvatas konkursijärgselt müüki 2,3 korda ning ka terve Kreeka jogurtite sari kasvas muljetavaldavad 1,5 korda,» rääkis Farmi turundusjuht Ruta Kallaspoolik. Ta lisas, et naturaalne Kreeka jogurt on tänaseni AC Nielseni andmetel Eesti müüduim maitsestamata jogurt.
Võidutoodete pikka iga tõestavad Leiburi Rukkipala ja Saku Kulla edulood. Rukkipala, mis võitis 2004. aasta konkursil nii oma kategooria hõbemärgi kui ka «Eesti parim toit tervisele 2004» kuldmärgi, tõusis konkursijärgselt Eesti populaarseimaks palaleivaks.
«Tõime Rukkipala turule 2003. aasta märtsis ning kuigi enne seda olid turul mõned analoogid, olid koorikleivad pigem ebapopulaarseid,» sõnas Leiburi tootejuht Illi Pikk, kelle sõnul rukkipala unikaalne struktuuri ja maitse kooskõla võitis kohe tarbijate südame ning pälvis tunnustuse ka konkursil. Ta lisas, et seetõttu kannab Rukkipala ka täna, 12 aastat hiljem jätkuvalt uhkusega pakendil Parima Toiduaine märke.
Edu eeldab toote arendamist
Ka täpselt 10 aasta eest Eesti Parima Toiduaine tiitli pälvinud Saku Kuld võetakse ka tänaseni hästi vastu. «Saku Kuld on meie esindusõlu, mille turuosa kasvab ja aina rohkem õllesõpru eelistab just seda marki,» rääkis Saku turundusjuht Kadri Ärm.