Eesti reklaamifirmad panustavad Koreale

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamibüroo Der Tank juht Joel Volkov usub, et koos Eesti partneritega suudavad nad aidata Korea ettevõtetel avada ust Euroopasse.
Reklaamibüroo Der Tank juht Joel Volkov usub, et koos Eesti partneritega suudavad nad aidata Korea ettevõtetel avada ust Euroopasse. Foto: Priit Simson

Reklaamibüroo Tank plaanib koos teiste reklaamifirmade, disainerite ja sisekujundajatega minna Lõuna-Koreasse, et aidata sealsetel keskmise suurusega ettevõtetel tulla Euroopasse.


Agentuuri Der Tank eestvedaja Joel Volkovi sõnul on Korea ekspordile suunatud, esimesel kohal on nende partnerite seas USA ja teisel Hiina. Kaupade eksport Euroopasse moodustab kogumahust vaid kümme protsenti, kuid huvi selle kasvatamise vastu on suur.

Võimsad Lõuna-Korea ettevõtted, nagu Hyndai ja Samsung, on Euroopas küll kindlalt kanda kinnitanud, kuid ei taha Volkovi sõnul oma teadmisi ja oskusi kodumaiste konkurentidega jagada.

«Kuigi Lõuna-Korea tooted võivad olla väga kvaliteetsed, ei ole nende pakendid, toote välimus ja teinekord ka kasutusloogika mõeldud Euroopa turule,» tõdes Volkov. «Läheme Koreasse tutvustama, kuidas suudaksime muuta nende disaini, pakendeid, reklaamisõnumeid ja teenuseid nii, et need oleksid Euroopas arusaadavad ja teeniksid raha.»

Praegu käivad Volkovi sõnul korealastega läbirääkimised ja järgmisel kevadel on plaan kohale minna. «Oleme proovinud kokku panna pundi reklaami- ja veebiarendusfirmadest, toote- ja teenusedisaineritest ja sisekujundajatest, et tekitada hea sünergia,» selgitas Volkov.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles