Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Volkswageni suurim müügihitt polegi auto (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Volkswageni autode müük teeb vähikäiku.
Volkswageni autode müük teeb vähikäiku. Foto: Reuters

Ilmselt tuleb paljudele üllatusena, et Volkswageni suurim müügihitt pole Põrnikas või Golf. See ei olegi auto, kuid on midagi igati saksapärast.

Kui ostjate isu uute Jettade ja Passatite järgi on nn diisliskandaali pärast langenud, siis nõudlust Volkswageni sealihast karrivorsti järgi ei suudeta täita, kirjutab Deutsche Welle.

Volkswageni vorste on kahes mõõdus: 12,5 cm ja 25 cm. Foto: Wikimedia.
Volkswageni vorste on kahes mõõdus: 12,5 cm ja 25 cm. Foto: Wikimedia. Foto: Wikimedia

Firma oma lihakarn asub autohiiu Wolfsburgi peakorteri ühes nurgas ning tootis mullu 7,2 miljonit vorsti. Seda oli pea miljon enam kui aasta varem. Sellele lisandus 610 tonni ketšupit. Samas näiteks autosid tehti 300 000 vähem. See langus sai alguse mullu septembris, kui selgus, et firma on manipuleerinud heitgaaside mõõtmistulemustega.

2013. aastal tähistas VW vorst oma 40ndat sünnipäeva ehk see on pea sama vana kui Volkswagen Golf, mida müüakse alates 1974. aastast.

Tagasi üles