Itella laiendab oma teenuseid e-kaupmeestele ja lõpptarbijatele kogu Baltikumis, mis tähendab, et Eestit kattev pakipunktide võrgustik Itella Parcel Shop käivitati koostöös R-Kioskite ja kaubanduskettidega.
Postipakke hakkab saama tuntud ajalehekioskist
Itella Logisticsi siseriiklike teenuste juht Marek Leonavitšus sõnas, et e-kaubanduse populaarsuse kasvuga soovivad ostjad kaupade kätte saamiseks võimalikult mugavaid lahendusi. Esimesed Itella Parcel Shop pakipunktid avatakse 1. märtsil.
Esimeses etapis avatakse kokku 50 pakipunkti ja võrgustik laieneb järk-järgult. Baltikumi koguarvuks kavandatakse 1200 Parcel Shopi. «Uus pakipunktide võrgustik pakub e-poodidele head klienditeeninduse kanalit ning pakipunktid ja automaadid asuvad lõppkliendile mugavate lahtiolekuaegadega asukohtades,» lausus Leonavitšus.
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves rääkis, et võrreldes mõne aasta taguse ajaga on R-Kiosk väga palju muutunud. «Tänaseks on kioskitest saanud mugavuspoed, mis pakuvad ajalehtede, lotopiletite ja teenuste kõrval ka kohvi, kiiret kehakinnitust ning esmavajalikku toidukaupa,» sõnas Ilves. Ta lisas, et just seetõttu on Itellaga koostöös pakiteenuse pakkumine nende arengus loogiline samm.
Paki saabumisest teavitatakse SMSiga
Itella toimetab pakid Itella Parcel Shopi pakipunkti või saajale koju. Paki saajat teavitatakse paki saamisest SMSiga ja talle teatatakse paki kätte saamise koht. Pakipunktides tuleb klientidel pakkide kätte saamiseks esitada SMSiga saadud unikaalne PIN-kood ja kauba saaja nimi.
Itella jaotusvõrgustik hõlmab Itella Parcel Shopi võrgustikku ja kullervedu kliendi ukseni.