Päevatoimetaja:
Sander Silm

Uuring: väikeste laste emad on digiteenuste uus kõrgturg

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Ema, laps ja arvuti
Ema, laps ja arvuti Foto: SCANPIX

Microsofti uuring soovitab brändidel haarata jõuliselt kaasa emasid, et teenida kasumit tulusalt «emmede turult», kuna laste eest hoolitsevad naised on varmad tarbima online-teenuseid.

Emad on huvitatud uute tehnoloogiate kasutuselevõtust seetõttu, et soovivad oma päeva lihtsamaks teha, kirjutab Marketingweek.

Kui veel kaks aastat tagasi leidis Microsoft sarnases uuringus, et sotsiaalvõrgustikud, online-videolahendused ja nutitelefonid tekitasid emades hirmutunnet, siis nüüd leiab sihtrühm, et nimetatud võimalused on osa igapäevaelust.

Ühel emal neljast on tänapäeval nutitelefon. Kaks aastat tagasi oli nutitelefon ühel emal 20st.

Kaablita leviva interneti kasutamine on suurenenud sihtrühmas kahe aastaga 46 protsenti.

Emad pabistavad vähem ka veebiostlemise suhtes. Kolmandik emadest ostab veebist süüa, kaks kolmandikku ostab veebist asju oma lapsukesele ja 82 protsenti ostab veebist riideid.

«Internet piirjoonestab silmapaistvalt sihtrühma igapäevaelu,» ütles uuringujuht Julie Forey, Microsofti reklaamidivisjoni andmeanalüütik.

«See annab reklaamijatele hiiglasliku võimaluse luua emadega tõeline emotsionaalne side reklaamide kaudu, mis on asjakohased, usaldusväärsed ja selget kasu pakkuvad,» lisas analüütik.

Microsofti küsitluses osales 800 Suurbritannia ema ja rasedat naist.

Märksõnad

Tagasi üles