![Artikli foto](http://f10.pmo.ee/_jYEHb0JfXsmhhmo775OiR1KPwk=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2016/02/15/5047309t1h00d6.jpg)
Mõne kuu pärast Tallinnas oma esimest hotelli avav Hilton Worldwide teatas jaanuari lõpus, et on turule toomas uut hotellibrändi Tru, mille sihtgrupp on väikese eelarvega nooremad turistid, kes otsivad ööbimiskohta hinnavahemikus 90–100 dollarit öö.
Mõne kuu pärast Tallinnas oma esimest hotelli avav Hilton Worldwide teatas jaanuari lõpus, et on turule toomas uut hotellibrändi Tru, mille sihtgrupp on väikese eelarvega nooremad turistid, kes otsivad ööbimiskohta hinnavahemikus 90–100 dollarit öö.
Hiltoni tegevjuht Chris Nassetta märkis, et tegemist on hotellituru suurima segmendiga, aga mitte keegi ei suuda selle segmendi tegelikele vajadustele vastu tulla. Koguni 40 protsenti nõudlusest tuleb just sellest sektorist, kuid sellesse segmenti minek on seotud ka suurte riskidega.