Kui mõne aasta eest rajas Eesti üks suuremaid kohvimüüjaid Statoil oma Laagri teenindusjaama kohvikunurga, siis nüüd on sellest loobutud.
Eesti üks suuremaid kohvimüüjaid loobus kohvikuosast
Nelja aasta eest renoveeritud Laagri teenindusjaamas oli eraldatud kohviku osa koos pehme mööbli ja laste mängunurgaga, nüüd on vahesein kadunud ning sööjatel tuleb leppida söögileti ja kõrgete toolidega.
«Lisaks kiirustavatele toiduostjatele on meil aga ka väga suur segment kliente, kelle jaoks Statoil on kohtumispaik ja mugav peatumiskoht, kus laadida oma telefoni/arvutit või lihtsalt hetkeks aeg maha võtta. Ja just neile mõeldes on meie teenindusjaamades istumiskohad,» ütles Statoili turundusdirektor Diana Veigel.
Tänaseks on istumisvõimalus kõikides Statoili teenindusjaamades, kuhu nad füüsiliselt ära mahuvad. Mõnes teenindusjaamas on istumiskoht suurem ehk diivanite ja laudadega, teistes aknaaluste laudade ja kõrgete toolidega lahendusena.
«Rääkides konkreetselt Laagri teenindusjaamast, siis tulenevalt kasvanud kliendiarvust poes, mis nõudis kohvimooduli ala laiendamist, siis tuli meil leida kompromiss ning vähendada istumisala ja suurendada selle arvelt poe teeninduspinda,» selgitas ta muudatust. Istumisalaks jäi Statoili Laagri mugavuspoodi alles aknaalune pind, mis on ka täna aktiivselt kasutuses. Veigel lisas, et üldises plaanis ei ole neil kavas istumiskohtasid ära kaotada ega vähendada.