Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uuele telefonile hakkasid laekuma nilbed teenussõnumid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Tarbijatoimetuse poole pöördus naine, kes sai Elisast uue SIM-kaardiga kaasa juba varem kasutatud numbri koos aktiveeritud tasuliste meelelahutusteenustega.

«Suhtlesin korduvalt Elisa klienditoega, kust anti näpunäiteid, kuidas teenus peatada, mida ma loomulikult tegingi. See oli lühinumbri 1818 teenus ja avaldus kahemõttelistes sõnumites, millele ma ei vastanud,» kirjeldas naine.

Rahalisele maksumusele summas 12,8 eurot sai ta jälile juhuslikult e-teenindust külastades, et lepinguid üle vaadata. Telefoninumbri kohta ise internetist uurides avastas ta ka selle, et number on olnud korduvkasutuses, mida teenindaja seejärel kinnitaski kui iseenesestmõistetavat asjaolu. Telefoni müüjaga suheldes selgus, et taolisi olukordi on varemgi ette tulnud.

«Hiljem olen pöördunud ka numbri vahetamise palvega, kuna mina ei ole Tussuland.com’i külastaja, nagu sõnumitest võiks eeldada. Uudishimust asusin kirjavahetusse Elisa edastatud teenusepakkuja kontaktidega ja saingi teada, et iseuuenev teenus on aktiveeritud 2009. aastal, mind aga liideti vabatahtlikult-sunniviisiliselt numbriga jaanuari alguses,» rääkis naine.

Antud juhtumi puhul pidaski ta kõige kurvemaks seda, et keegi ei teavita numbrite ringlemisest, mistõttu võivad mõned tasulised teenused veel aktiivsed olla ning mille järel laekuvad kopsakad arved.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski sõnas, et kliendi säästmiseks otsustati firma TOTAL Tim poolt esitatud tasuliste teenuste arve tühistada ning edasine suhtlemine teenuspakkujaga enda peale võtta.

«Samuti oleme hea kliendisuhte eesmärgil andnud võimaluse kliendil minna endale sobivasse esindusse ja saada soovi korral tasuta uus SIM-kaart koos uue numbriga,» lisas suhtekorralduse spetsialist Marit Liik. Ta täpsustas, et antud hetkel suhtlus teenusepakkujaga veel kestab, et selliseid olukordi tulevikus enam ei korduks.

Tagasi üles