30-sekundiline Super Bowli reklaamiklipp maksab 5 miljonit dollarit ning tippsündmus on populaarseim vaatemäng ameeriklaste seas - viiest USA ajaloo vaadatuimast teleprogrammist neli on olnud Super Bowl.
Vaata, millised on tänavused Super Bowli reklaamid
Reklaamid on enamasti ka efektiivsed, selgub Stanfordi uuringust. Näiteks õlletootja Budweiser teenib sellega keskmiselt 96 miljonit dollarit. Ent kui end reklaamivad konkureerivad kaubamärgid, näiteks Pepsi ja Coca-Cola, siis säärast müügikasvu ei ole.
Head reklaami aga vaadatakse veel palju hiljemgi. Nii näiteks peetakse Apple'i 1984. aasta reklaami siiani üheks parimaks.
Ent halb reklaam võib ettevõtte ka hävitada. 1999 . aastal tegi ettevõte Just for Feet (video nähtav siit) reklaami, mis sai sedavõrd hävitava hinnangu, et firma kaebas reklaamitootja Saatchi&Saatchi. Fortune'i andmetel üks ameerika kiireimini kasvavaid ettevõtteid andis paar kuud hiljem sisse pankrotiavalduse. Tõsi, pankroti põhjuseks oli raamatupidamispettus.
Ent siin on mõned tänavused Super Bowl'i reklaamid.
1. Super Bowl'i laste koor
2. Kodulehtede tootja Wix.com
3. Doritos kartulikrõpsud
4. Audi R8
5. Mountain Dew
6. Amazon Echo
7. Mini
8. Honda
9. Hyundai
10. Death Wish kohv
10. Skittles